2013年4月5日星期五

北約克郡#1 North York Moors (上)

咁喺復活節就去咗2個比賽,其中一個喺個好靚的地方,叫Duncombe Park, 喺Helmsley小鎮。

今次係我第2次去Helmsley喇,同上次一樣都係喺酒店過咗一晚,等我介紹下呢個地方啦!

呢個Helmsley小鎮位於北約克沼地 (North York Moors,又譯北約克荒原, 不過我又唔覺有幾沼,有幾荒喎!!),喺英格蘭北部的約克郡 (Yorkshire)。

今次講住Helmsley同埋Sutton Bank先啦!



Helmsley

Sutton Bank


首先講Sutton Bank啦,Sutton Bank係喺北約克沼地國家公園(North York Moor National Park)裡面,而Sutton Bank 就有個 Sutton Bank國家公園中心 (Sutton Bank National Park Center)係介紹呢度喇。 如果由約克(York)去Helmsley的話,Sutton Bank 所在的A170公路係必經之路。 要注意,旅行車(Caravan)係唔可經Sutton Bank去Helmsley, 因為條路比較斜!!!

Sutton Bank附近一個景點就係白馬喇,我梗係去睇吓啦!由中心去白馬來回要1-1.5小時( 路線圖 ),不過唔會見到白馬的! 哈哈哈! 

等我坐低睇吓風景先啦











沿路風景

嘩! 好多個草地呀!咦,不過咁多飛機嘅…
哦! 呢度玩滑翔機架!個草地用黎降落架!





有咩望呀?我又望吓先!


吓……呢個係白馬?!?!?!


去咗白馬觀景點…個頭呢?睇嚟要再遠先睇到!





























































仲有仲有,Sutton Bank國家公園中心停車場(收費,Pay & Display)係一個觀星好地方! 因為高,同埋無光污染,呢度有 "Dark Sky" 資格架!! 不過耐唔耐有車經過就光d喇!



英女皇稻草人

Helmsley 好細架咋! 我上次hea行小鎮,見到英女皇樣的稻草人! 上次係上年夏天,到處都慶祝女皇登基60年呀!

Clean it up!!!











行過見到地下油咗呢個標誌!好得意呀!
Clean it up!!!
你哋記得要幫我哋執手尾呀!!!






(人)食: 2次晚飯都喺酒店,睇下面"住"個度啦… 喺鎮仔有間Thomas the baker 的麵包店, 佢地d芝士條唔錯,又平! (£1.7 有10條)

住: Black Swan Hotel (★★★★)
酒店提供的水兜,本來有2塊大餅!
喺 Helmsley 鎮中心,有免費泊車,有個花園仔,有茶室食英式下午茶, 仲有AA 2花花評級既餐廳,有免費但唔一定收得好的wifi
狗狗住要加£10,可獨留房中,有水兜,要自己帶床,狗狗唔可以入茶室同餐廳
上次住Superior room, 今次住Classic room。 Superior Room 有2度門,隔音好好多!
茶室d英式鬆餅都ok, 茶都有好多選擇!
餐廳上次覺得好呀,今次都ok, 直至不愉快事件………
總括嚟講,第1次評為好,第2次評為都okay嘅…


下次講埋 Duncombe Park ,Rievalux Terrace 同 Rievalux Abbey啦!

沒有留言:

發佈留言