2014年5月10日星期六

林肯蒙古包之旅

林肯蒙古包之旅


更多相在facebook





呢度係林肯市(Lincoln)郊的Lincoln Yurts,喺英格蘭中/北部林肯郡(Lincolnshire)。

我就露宿(營)咗3日2夜喇!

去旅行個幾日,
我去咗林肯市啦,
睇咗林肯教堂 (Lincoln Cathedral) -->> 我只可以喺外面睇,


行咗長命斜 (Steep Hill),
又去咗林肯市的農民市集(farmer market) --> 媽媽買咗d古靈精怪的肉…
話你知呀,十一月的時候,林肯市有全英國最最最最最大的聖誕市集 (Christmas Market)架!

講返營地啦,
個度有5個包包,每個包包都有唔同特色架!
分別有
- 正宗蒙古風包包、
- 法式浪漫白色4 poster bed包(no dog dog!)、
- 歌德式彊屍床包、
- 峇里島玫瑰木床包、
- 東方風味水床包







我哋就係喺東方風味水床包包,
貪佢有電呀 ^^ (得正宗蒙古風包包同東方風味水床包包有電 ja!!),
所以有燈有暖風機同有得叉電!
怕凍,有得燒柴透火,好熱架!




之但係露宿(營)就當然無飯食無廁所啦,
但係我哋去的Lincoln Yurts就有個小屋有共用的浴室、廁所同jacuzzi(無我份T.T),
仲有熱水壺同雪櫃呀!
包包有石油氣爐仔一個提供,買罐石油氣仔,

可以用包外甚至打邊爐都得!
唔用gas爐,bbq設施都有!
而我哋其中一晚就係個包包外煎d古靈精怪的肉 (鱷魚肉,野牛肉etc..)!

沒有留言:

發佈留言