2013年12月14日星期六

蘇格蘭滑雪之旅

好耐無寫blog喇!!!

更多相在Facebook!

上年媽媽去咗蘇格蘭Aviemore滑雪,我咪又跟住去囉!
咁我當然無得去滑雪啦,不過我都好開心哦,因為媽媽都陪咗我好多日~
如果媽媽唔得閒陪我,去咗滑雪,就交我俾個auntie睇住~
個auntie有另一隻曲架同一隻威瑪犬~ 好happy呀!

好,去咗邊呢?
去左睇雪橇狗狗啦、動物園啦、尋找水怪啦、去滑雪! 仲住喺木屋! 快d去相!

☆ 睇Aviemore雪橇狗狗比賽
不過其實我無得睇,因為……太濕&太污糟…
(你想像下融雪+ N多狗狗尿尿便便……你就明啦)
要知多d就去睇【淺談雪橇狗狗比賽~~~】

☆ 高地野生動物園 Highland Wildlife Park
(離Aviemore 大概15分鐘)
一般動物園都唔俾狗狗入, 不過有少量都俾~
呢個park,  有自駕部份嘅入口區&野生動物區,亦有步行區。
狗狗可以坐喺車 (唔係手推車,係真係一架車!) 遊自駕部份,
但不過唔可以落地行步行區。
可惜………… 太大雪 >< 只可以自駕入口區,而野生動物區就只可以坐動物園四驅車…
所以…我獨留車廂 :'( 亦因為咁,媽媽都係行左一陣就算喇
我由入口到停車場都見過唔同動物架!

有馴鹿、北極熊 (=.= 只是個像…)、野牛、雙峰駱駝~

馴鹿 (後方)
入口區:馴鹿














































入口區:野牛












入口區:駱駝












野生動物區: 某動物 -.-

野生動物區: 鹿





野生動物區: 馴鹿




野生動物區: 北極狐
步行區: 老虎

步行區: Pallas貓
步行/自駕區: 北極熊













































































☆行Glenmore樹林
喺Aviemore附近嘅Glenmore樹林行下咁啦! 有好多條山路可以行
我行左2條,一條就主要喺d樹林附近行,另一條山就要上山落山!
d路又窄又icy又斜!諗返都怕怕!
樹林











入樹海喇

樹海呀!!!

行到去一個結左冰嘅湖
流水
終點經過馴鹿中心~ 媽媽以前去過,話ok的~ 不過今次無去






湖上小鴨鴨


☆ 尋找尼斯湖水怪
Aviemore同尼斯湖 大概30-45分鐘車程,
不過由於媽媽話尼斯湖其實無乜嘢睇,尤其冬天,所以去咗… Inverness呢個城市!
Inverness 係解作尼斯 (ness)的出口(inver),即係由河流到海的海口
Loch Ness 係尼斯(Ness) 湖 (Loch)
連接尼斯湖同Inverness有好長嘅尼斯河 (River Ness)
而尼斯河有幾個島 (Ness Islands)
我就喺Inverness, 沿尼斯河行咗去尼斯島度玩喇!
有Inverness市的尼斯河















在尼斯島巧遇水怪















☆ 滑雪
英國有5個滑雪場,全部喺蘇格蘭
d滑雪友話英國唔好滑,不過為咗我,同為左方便,英國都幾好呀!
Aviemore附近有Cairngorm滑雪場,係英國最高嘅滑雪場

去遠d又唔好玩嘅Lecht滑雪場就要個半鐘 (今次無去)

呢個滑雪場有50年歷史~
仲未上到去~ 見呢個無人,個地又乾淨,玩陣!
天氣好差啦
滑雪場底部~ 唔上去啦!

滑雪場底部,要坐纜車+滑電lift先可以到頂!















住:
之前幾次去Aviemore都住可以帶狗狗嘅Hilton Aviemore, 不過成個星期只有間房就so sad!
*不過租滑雪用具就Hilton 裡面嘅Ski & Snowboard School最抵 &quality最好!
所以今次住2層3房小木屋


1樓露台

露台外風景








沒有留言:

發佈留言