2013年9月23日星期一

倫敦之旅

 FB連結(多d相)按呢度

倫敦!
我咁大個只係去過一次倫敦,係差唔多2年前!
係呀,我而家得2歲零2個月呀!
我係14週大嘅時候去倫敦,打完左week 8同week 12的針!
點解咁細個週圍去??
因為媽媽要公幹,仲有個靚姐姐要離開英國,所我哋就成家去倫敦去左幾日!
第1次出門帶左好多野呀,仲有坐左好多好多個鐘車!



好多野~

 
收拾好~~ 原來而家好多野已經唔用喇!!!!!
~ poop bag而家只用earthrated!
~ 梳而家基本上只係slicker
~ 而家食orijen
~ toothpaste 而家用logic gel
etcetcetcetc.................





 
 帶埋個soft crate~

















3個幾4個鐘呀,訓陣先















 
好彩有兔兔陪坐車















呢個旅程我遇見我生平中第一隻mally(當時我超怕), 又見到兔仔(當時我好怕),又見到個未訓醒的姐姐~
我去左好少地方咋~~
去咗Harrods沖個六星級靚涼同行街~ 

在Harrods有2個姐姐服待我

 














 
我係男仔woh


有靚靚Harrods















去咗Tower Bridge隔離食飯~
倫敦塔橋

 













你地食飯,咁我覺覺豬!
















去咗靚姐姐屋企訓~
靚姐姐家中特別睡得甜

去咗見靚姐姐d朋友~
去咗好大好靚嘅Battersea Park~
去咗City Hall外面個大大大草地玩住等媽媽放工~

姐姐嘅朋友帶我去倫敦市政廳到玩

 ~係酒店(Hilton Docklands Riverside)露台看日落!

沒有留言:

發佈留言